Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Η γυμνή φωτογράφηση της Playmate 2010


Εντελώς γυμνή και άκρως προκλητική φωτογραφήθηκε η Playmate 2010, Κάτια Δέδε, αποκαλύπτοντας το καλλίγραμμο σώμα της και την σέξι θηλυκή πλευρά της! «Χίλιες φορές να βγάλω τα ρούχα μου για ένα εξώφυλλο, παρά την προσωπικότητά μου», δηλώνει και μιλά για όσα της αρέσουν στο κρεβάτι και το one night stand. 

«Ένιωσα πολύ ενθουσιασμένη... είναι κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ ξανά», λέει η Playmate για την γυμνή φωτογράφηση στο Playboy που κυκλοφορεί και ποζάρει με θέα την παραλία, σε μια φωτογράφηση που -όπως λέει η ίδια-αποκαλύπτει τον έντονο ερωτισμό της!

«Πάντα έκρυβα ένα κουνελάκι μέσα μου», τονίζει η Κάτια και προσθέτει πως δενυπάρχει ιδανικός τύπος άνδρα για εκείνη. «Είχα πολλές ευχάριστες εκπλήξεις από διαφορετικούς άνδρες, που είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό: την έντονη αρρενωπότητακαι τους εξαιρετικούς τρόπους συμπεριφοράς», αναφέρει.

Πώς, όμως, θα προκαλούσε σεξουαλικά έναν άνδρα;
«Θα του έδινα να ξεφυλλίσει το Playboy μου», αποκαλύπτει η ξανθιά καλλονή και αποκαλύπτει πως στο κρεβάτι είναι αρκετά εγωίστρια.

Η Κάτια, πάντως, δηλώνει πως δεν έχει κάνει ποτέ σεξ της μίας βραδιάς και αυτό που ζητάει από τον ερωτικό της σύντροφο είναι να κάνει σεξ με το μυαλό της πριν και μετά την πράξη!


Δείτε την γυμνή φωτογράφηση της Κάτιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τη γνώμη σας ! Θα δημοσιευτεί αν δεν έχει υβριστικά ή διαφημιστικά σχόλια...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...